Lidmaatschap

Wanneer je interesse hebt om lid te worden van Tennisvereniging Albergen dan kun je je via deze pagina inschrijven: online inschrijfformulier.

Contributie senioren

De jaarcontributie over het verenigingsjaar is als volgt vastgesteld:

• senioren € 105,-
  • 65+ € 80,-
  • Steunend lid € 45,-

Contributie dient bij vooruitbetaling te worden voldaan en wordt als regel automatisch in 1 jaarlijkse termijn geïncasseerd.

Contributie junioren

Voor onze jeugdleden hanteren we het Tennis-alles-in-1 concept welke ook door de KNLTB wordt ondersteund! Met dit pakket kunnen kinderen het hele jaar tennissen en competitie spelen voor een vaste prijs. Zo spelen ze meer wedstrijdjes en maken ze sneller vriendjes waardoor ze meer plezier in tennis hebben.

Wat is Tennis-alles-in-1?
Tenniskids-alles-in-1 is een concept voor onze junioren. Je bent junior tot het jaar waarin je 18 jaar wordt. TV Albergen biedt voor junioren een fantastisch totaalpakket inclusief:

• +/- 25 trainingen per jaar training
  • Deelname aan voor- en najaarscompetitie (speeldag veelal zondagochtend)
  • Diverse gezellige clubactiviteiten (ook in de winter)

Deelname aan zowel voor- en najaarscompetitie en de gezellige clubactiviteiten is verplicht. Enkel met een gegronde reden kun je afzeggen. Tennis is, namelijk net als elke andere sport, een kwestie van trainen EN wedstrijden spelen. Pas dan beleef je deze sport echt goed en met nog meer plezier. Opzegging voor jeugdleden kan 2 keer per jaar uiterlijk een maand voordat een nieuwe serie lessen start. Als je aan een serie lessen deelneemt word je geacht deze serie af te maken.

HIeronder een overzicht van de mogelijke jeugdlidmaatschappen:

Tennis-alles-in-1 - Basis

1x per week training

+/- 25 trainingen per jaar training

Deelname aan voor- en

najaarscompetitie

Diverse gezellige clubactiviteiten

€15,-/mnd

Tennis-alles-in-1 - Extra

2x per week training

+/- 50 trainingen per jaar training

Deelname aan voor- en