Accommodatie

In verband met de aansprakelijkheid van de vereniging voor ongevallen rond onze accommodatie, is het verboden om ballen, die op het dak terecht zijn gekomen, hier zelf vanaf te halen! De accommodatiecommissie zal er zorg voor dragen, dat de ballen worden verzameld. In de herenkleedkamer worden de ballen in een bakje gedeponeerd. Daar kun je de gemerkte ballen met jouw merkteken afhalen.

Onderhoud tennispark

De accommodatiecommissie probeert het park netjes en ordentelijk te houden. Werk hier allen aan mee door geen afval van snoep of drankjes of iets dergelijks rond de baan te laten slingeren. Een schoon park begint bij jezelf.

Verlichting

Doe de verlichting uit, wanneer je als laatste de banen verlaat! Onze verenigingskas (en milieu) is hierbij ten zeerste gebaat.

Kleding en schoeisel

Er blijft regelmatig schoeisel en of kleding achter in de kleedkamers. Ga, wanneer je iets kwijt bent, eens kijken of jouw spullen per ongeluk zijn blijven liggen. Kort voor de voorjaarscompetitie zal er schoon schip worden gemaakt.

Storingen

Wanneer op de baan, in het clubgebouw of elders op het complex zaken stuk zijn, geef dit door aan de accommodatiecommissie.

Schoonmaak TVA Complex

TVA zorgt d.m.v. een schoonmaker/ster dat de kantine en kleedkamers worden schoongemaakt. Tijdens de competitieweken en toernooien gebeurt dit in principe 2 keer per week. Wel verwachten we dat, wie of wanneer men bardienst heeft, dat de kantine schoon wordt verlaten, koffiezetapparaat uit en alle verlichting uit is (ook in de wc). Tevens zou het prettig zijn dat de koelkasten na afloop van de wedstrijden weer gevuld worden. Meer vragen we niet van u.